Ахуалдық орталық: +7 (727) 273-43-07 Жұмыс уақыты 08:00-ден 17:00-ге дейін
COVID-19 мәселелері жөніндегі Call-орталық: +7 (727) 273-10-61 Жұмыс уақыты 08:00-ден 20:00-ге дейін
Алматы қаласы, Гоголь көшесі, 53 үй
Электронды поштасы: info@1gp.kz;
Call-орталық емханасының байланыс телефон нөмірі: +7 (727) 273-03-87
Жұмыс уақыты сағат 08:00-ден 17:00-ге дейін

Онлайн қызметтер egov.kz





Учаскелік қызмет кестесі

Толығырақ...

График участковой службы

Толығырақ...

Дәрігер қабылдауына жазылу

Толығырақ...

Емханаға қабылдау

Толығырақ...

Дәрігерді үйге шақыру

Толығырақ...

Сауалнама бойынша, медициналық қызмет сапасы

Толығырақ...

Жаңалықтар

15 мамыр – Халықаралық отбасы күні

Бұл мереке 1993 жылы БҰҰ Бас Ассамблеясының шешімімен бекітілді. Бұл күнді атап өтудің мақсаты – әр елдегі отбасының маңыздылығына қоғам назарын ауда...

15-05-2025
Толығырақ...
Репродуктивті денсаулық-бұл тек жүктілік туралы емес. Бұл жалпы денсаулық туралы.

12 мен 18 мамыр аралығында елімізде Репродуктивті денсаулық апталығы өтуде -бұл ауқымды ақпараттық – ағартушылық науқан ,Қазақстан Республикасы Презид...

14-05-2025
Толығырақ...
Таза Қазақстан

№1 қалалық емхана ұжымы «Таза Қазақстан» республикалық бағдарламасы аясында «Алматы – біздің ортақ үйіміз» атты ауқымды қалалық сенбілік өткізді ...

08-05-2025
Толығырақ...
Ұлы Отан соғысындағы Жеңістің 80 жылдығын мерекелеу

Жеңіс күні қарсаңында №1 емхананың қызметкерлері Ұлы Отан соғысының ардагерлері мен тыл еңбеккерлеріне ерекше құрмет пен көңіл бөлді. Жыл сайын соғыст...

08-05-2025
Толығырақ...
Ұлы Отан соғысындағы Жеңстң 80 жылдығын мерекелеу

Ұлы Отан соғысындағы Жеңстң 80 жылдығын мерекелеу.  Жеңс күн-елмздң тарихындағы ең маңызды мерекелердң бр. Маңызды күн 1941 жылдың маусымынан ...

02-05-2025
Толығырақ...

Бейне


Барлық бейнелер ...

Галерея

Дәрігерлердің жұмыс кестесі

Емхана дәрігерлерінің қабылдау кестесі. Учаскелік терапевттер, педиатрлар, арнайы мамандар, консультациялар және ақылы....

Толғырақ

Профилактикалық тексеру

Құрметті аудан тұроғындары! Сіздерге жыл сайын ұйымдастырылатын тегін профилактикалық тексерілуден өтулеріңізді ұсынамыз!

Толығырақ

Пациенттерді қолдау

Сіз жазбаша өтінішіңізді өз атыңызды, тегіңізді, байланыс деректеріңізді (телефон, мекенжай) көрсете отырып, әрбір қабатта немесе біздің...

Толығырақ



2018 жылға мамандардың жұмыс кестесі

Балалар тұрғындарына арнайы мамандандырылған медициналқ көмек көрсету бөлімшесі

каб лауазымы аты-жөні дүйсенбі сейсенбі сәрсенбі бейсенбі жұма
37 Хирург Сыбанқұлова Роза Сатпайқызы 08:00-15:00 08:00-15:00 Проф күн 08:00-15:00 08:00-15:00
7 Невролог Мұсаханова Камила Саттарқызы 08:00-17:00 08:00-17:00 Проф күн 08:00-17:00 08:00-17:00
18 Нефролог Шормакова Ұлжан Ботанқызы 10:00-13:00 10:00-13:00 Проф күн 10:00-13:00 10:00-13:00
15 Офтальмолог Мамбаева Айман Байзаққызы 10:00-13:00 10:00-13:00 Проф күн 10:00-13:00 10:00-13:00
49 Лор Нұртаева Раушан Төкенқызы 08:00-17:00 08:00-17:00 Проф күн 08:00-17:00 08:00-17:00
6 Кардиолог Мусаева Бібігүл Ақжарқынқызы 14:00-17:00 - Проф күн - -
45 Физиотерапевт Жұбаниязова Маржанкүл Қаиіпбайқызы 08:00-17:00 08:00-17:00 08:00-17:00 08:00-17:00 08:00-17:00
20 УДЗ дәрігері Балтабаева Алмагүл Базарбекқызы 08:00-16:00 08:00-16:00 Проф күн 08:00-16:00 08:00-16:00
36 Логопед Примина Ирина Витальевна 14:00-18:00 14:00-18:00 Проф күн 08:00-12:00 08:00-12:00
31 Психолог Бексұлтанқызы Ләззат 08:00-16:00 08:00-16:00 Проф күн 08:00-16:00 08:00-16:00
8 Эндокринолог Дәулетова Әлия Өзбекқызы 08:00-17:00 11:00-20:00 Проф күн 08:00-17:00 08:00-17:00
23 Фтизиопедиатр Имантаева Марал Кәрімқызы 09:00-13:00 - - - -

1 терапиялық бөлімше халыққа 25727 адам көлемінде қызмет көрсетеді, оның ішінде бай атындағы ҚазҰПУ студенттері - 5380 адамды құрайды.

Бөлімшеде 14 дәрігер жұмыс істейді, оның ішінде 3 ЖПД учаскелері, 7 - терапиялық учаске, 2 - студенттік учаске, 1 - жасөспірімдер дәрігері, 1 - геронтолог дәрігер, аумақтық учаскелерде 26 мейіргер қызмет көрсетеді

ДӘРІГЕРЛЕРДІҢ САНАТЫ:

  • жоғары біліктілік санаты бар - 4 дәрігер;
  • бірінші біліктілік санатымен -3 дәрігер;

БӨЛІМ ҰЖЫМЫНЫҢ ЖҰМЫСЫ КЕЛЕСІ БАҒЫТТАРҒА БАҒЫТТАЛҒАН:

  • бекітілген халықтың денсаулығын сақтау және нығайту,
  • көрсетілетін медициналық көмектің сапасын арттыру,
  • науқастың қадір-қасиеті мен өмірлік ұстанымын құрметтеу.

Бөлімшенің ерекшелігі - 2 дәрігер Абай атындағы ҚазҰПУ-дың Денсаулық сақтау пунктінде қабылдау жүргізеді, сол жерде зертханалық тексерулерге, ЭКГ-ға, рәсімдерге материал алу емшаралары жүргізіледі.

Бөлімше меңгерушісі Шаршикенова Карлыгаш Нурбековна, екінші біліктілік санатына ие, жалпы практика дәрігері.

Еңбек өтілі: 7 жыл

Жұмыс телефоны: 8 727 273 12 62

Жоғары біліктілік санаты бар бөлімшенің аға мейіргері.

Еңбек өтілі: 32 жыл

Жұмыс телефоны: 8 727 273 12 62

Қызмет көрсету әрекеттері
This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

ҚҰРМЕТТІ ЕМДЕЛУШІЛЕР МЕН ЕМХАНАҒА КЕЛУШІЛЕР!

№1 Қалалық емханада Қазақстан Республикасының 2020 жылғы 7 шілдедегі № 360-VI ҚРЗ "Халық денсаулығы және денсаулық сақтау жүйесі туралы" Кодексінің 35-бабының 1, 2, 3, 5-тармақтарында орындау үшін Пациенттерді қолдау және ішкі сараптама қызметі жұмыс істейді.

Егер Сіз:

  • медициналық көмек көрсету сапасы мен ұйымдастырылуына қанағаттанбасаңыз;
  • медициналық қызметкерлер тарапынан дөрекілікке тап болсаңыз;
  • тегін медициналық көмектің кепілдік берілген көлемі, міндетті медициналық сақтандыру шеңберінде көрсетілетін медициналық қызметтер үшін медициналық персоналдың ақшалай қаражатты бопсалау фактілерімен кездессеңіз;
  • сондай-ақ, егер Сіз медициналық көмек көрсету тәртібі мен сапасына байланысты басқа да проблемалық мәселелерге тап болсаңыз, төменде көрсетілген телефондар арқылы №1 Қалалық емхананың Пациенттерді қолдау және ішкі сараптама қызметіне хабарласыңыз
  • Медициналық қызметтердің сапасы бойынша директордың орынбасары Камалова Ақмарал Маратқызы
  • кабинет 313 (Гоголь көш., 53)
  • байланыс телефоны +7 (727) 273-12-67



  • Сараптамашы дәрігер Ахметкалиева Елизавета Күлтанқызына
  • Open space кабинеті (Гоголь көш., 53 тіркеу орнының жанында)
  • Байланыс телефон нөмірі +7 (727) 273-03-87
  • дәрігер-сарапшы Исламова Венера Гуламдиновна
  • 319 бөлме (Гоголь көшесі, 53)

Сіз жазбаша өтінішіңізді өз атыңызды, тегіңізді, байланыс деректеріңізді (телефон, мекенжай) көрсете отырып, әрбір қабатта немесе біздің сайтта орналасқан "Өтініштер жәшігінде" қалдыра аласыз 1gp.kz "Бас дәрігердің блогы", "сұрақ/жауап" айдарына жазу немесе Facebook парақшасында пікір қалдыру, Instagram.

№1 Қалалық емхананың Пациенттерге қолдау көрсету қызметі Сіздің өтінішіңізді мүмкіндігінше қысқа мерзімде қарайды және өтінішті қарау нәтижелері бойынша ақпарат береді. Біздің ұйымда медициналық көмек көрсету сапасын жақсартуға көмектесетін Сіздің өтініштеріңіз, түсініктемелеріңіз бен тілектеріңіз үшін Сізге алғыс айтамыз.

Медициналық ұйымның қызметін бағалауға арналған сауалнама
Қызметтік есеп
Алматы қ. Қоғамдық денсаулық сақтау басқармасы «№ 1 Қалалық емхананың» 2022-2023 жылдардың 6 айлық қызметінің қорытындысы
2022 жылдың қорытындысы бойынша пациенттерді қолдау және ішкі сараптама қызметінің есебі.
2022 жылдың 6 айының қорытындысы бойынша Пациенттерді қолдау және ішкі сараптама қызметінің есебі

Өтініштерді талдау:

2022 жылдың 6 айында барлығы 124 өтініш тіркелді, оның ішінде:

  • ауызша өтініштер - 48 (2021 жылы - 72), онда 34 өтініш Qoldau 24/7 тіркелген,
  • жазбаша өтініштер - 76 (2021 жылы - 62)

Көрсетілген кезеңде жазбаша өтініштердің азаюы есебінен (2021 жылы - 134) төмендеу байқалды. Емханаға қайта жүгіну (5) азаматтардың уақытша еңбекке жарамсыздық парағын беру фактісі бойынша тіркелген азамат Х-тен Қазақстан Республикасындағы ТЖ кезеңінде тіркелген. Осы уақытша еңбекке жарамсыздық парағы бойынша қызметтік тексеру жүргізілді, тәртіптік жазалау шаралары қолданылды, хирургиялық кабинеттің еңбекке жарамсыздық парақтарын беруге қайта сараптама жүргізілді, кейіннен МФҚБКД-мен сыртқы сараптама жүргізілді.

Негізделген өтініштер жоқ. Тәртіптік жаза шараларын қолдана отырып, ішінара негізделген өтініш (2-1, 6%) бар. Барлық жазбаша және ауызша өтініштер талданып, әр сұрақ бойынша түсіндірме жауаптар берілді.

Өтініштер құрылымы бойынша:

  • сапасыз тексеру, емдеу - 39 (31,4%);
  • ауруханаға жатқызудан бас тарту -0;
  • еңбекке жарамсыздық парағын беру негізділігі - 10 (8,0%)
  • науқастарды қабылдауды ұйымдастырудағы кемшіліктер – 28 (22,5%) (тіркеу бөлімі, вакцинация, 1,2 терапиялық бөлімше, сүзгі);
  • этика және деонтологияны бұзу - 5 (4,0%) (күндізгі стационар, массаж кабинеті, сүзгі) ;
  • басшыларға шағымдар - 0;
  • ақша алу - 0;
  • ТМККК шеңберінде дәрі-дәрмектер сатып алу - 0;
  • дәрі - дәрмекпен қамтамасыз ету (оның ішінде сүт қоспасы) - 0;
  • мемлекеттік қызмет көрсету – 0;
  • басқалары - 42 (33,8%) сұраулар, вакцинациялау, МӘСК-ке жіберу, анықтама беру, тіркеу, санаторий-курорттық емдеу, техникалық қателер, Алғыс айту, материалдық қамтамасыз ету, әлеуметтік көмек, кезексіз қабылдау, санитариялық тораптардың жеткіліксіз саны басым.

Емхана қызметтің жұмысы, медициналық қызметтердің кепілдендірілген көлемі, тегін дәрі-дәрмекпен қамтамасыз ету, мемлекеттік қызметтер туралы жылжымалы және тасымалды емес стендтерде ақпаратпен қамтамасыз етілген. Сайттағы ақпарат жаңартылды www.1gp.kz телефондар көрсетілген қызметтің жұмыс тәртібі, азаматтардың өтініштерін беру тәртібі, сұрақ-жауап шаблондары, бөлімшелер туралы ақпарат, өзекті жаңалықтар, "Тіркеу", "МӘМС" тақырыптарының өзектілігін ескере отырып, жиі қойылатын сұрақтар туралы. Өкінішке орай, өтініштер мен ұсыныстарды қабылдауға арналған қораптар танымал емес. Азаматтардың өтініштерін қабылдаудың мемлекеттік платформасы арқылы "Е-өтініш" қосымшасы белсенді жұмыс істей бастады. Сонымен қатар, өтінішті www.1gp.kz сайтта қалдыруға болады "Бас дәрігердің блогы" айдарында; "Қонақ" айдарында, Facebook парақшасында. Электрондық поштаға тікелей сілтеме бар This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. барлық қойылған сұрақтарға жауап алу үшін. Сайт күн сайын "күнбе-күн"қағидаты бойынша барлық қойылған сұрақтарға жауап бере отырып қаралады.

Қызмет құрылымдық бөлімшелердің қызметін бағалау мақсатында ішкі сараптама жүргізеді. Ішкі сараптама нәтижелері бойынша қызмет басшыға медициналық көмек көрсетуді ұйымдастыру тәртібін, көрсетілетін медициналық қызметтер сапасының төмендеу жағдайларын жетілдіру және анықталған себептерді жою жөнінде ұсыныстар енгізеді.

Біз тіркелген халықтың 10%-ында емделген жағдайлар, нәресте өлім-жітімі, ерте неонаталдық өлім-жітім (пренаталдық), балалар өлімі, онкологиялық аурулардың және туберкулездің асқынған нысандары, еңбекке қабілетті жастағы адамдардың мүгедектікке алғашқы шығуы, жүктілік, босану кезіндегі қиын жағдайлар, үйде қайтыс болғандарға ай сайынғы талдау жүргізу, ауруханаға жатқызу кезіндегі штаттан тыс жағдайлар бойынша сараптама жүргіздік. құрылымдық бөлімшелерді 2022 жылға жоспарланған жоспарлы тексеру.

Шаралар қабылданды:

1. Медициналық көмек көрсету, диагностика мен емдеудің стандарттары мен клиникалық хаттамаларынан негізсіз ауытқудан көрінетін емдеу-диагностикалық іс-шараларды орындау тәртібінің бұзылуын жою және болдырмау жөніндегі жоспарларды әзірлеу және іске асыру жүзеге асырылды.

2. Қызметті тексеріп талдау қорытындысы бойынша 2 дәрігерге - "қатаң сөгіс", 6 дәрігерге, медициналық тіркеушіге -"сөгіс", 25 дәрігерге, медициналық тіркеушіге, әлеуметтік қызметкерге -"ескерту" түріндегі тәртіптік жазаға тарту шаралары ұсынылды. ЖБНЫК құрылымдық бөлімшелердің меңгерушілерінен 2 жағдайда, дәрігерлерден 16 жағдайда үстемақысы алынды.

3. Абсолютті және салыстырмалы қарсы көрсетілімдері бар ФЖӘ (фертильді жасындағы әйелдер) тізімі, мониторинг, 2 терапевтік бөлімшеге талдау жасай отырып, дәрігерлік конференция өткізу, әйелдер консультациясы қайта қаралды.

4. Қызмет өткізілген тестілеуге талдау жасай отырып, терапевт, ЖПД, акушер-гинеколог дәрігерлер үшін тест жасау, тестілеу жүргізу бойынша айтайлықтай жұмыс жүргізді.

5. Нәтижелерді Талдамалық бағалауды жүргізе отырып және ДСДРО-ға ұсына отырып, тіркеу бөлімі, бөлімшелер деңгейінде пациенттерге сауалнама жүргізілді. Әйелдер консультациясында, 1, 2 терапевтикалық бөлімшеде медициналық персоналға этикалық нормалар бойынша сауалнама жүргізу шаралары іске асырылды. Қызметкерлерге сауалнама жүргізу кезінде анықталған жағымсыз жақтар пысықталды.

6. Эпидемиологтар коронавирустық инфекция бойынша аттестаттауды, мобильді бригадалардың дәрігерлерін ротациялауды жүргізді.

7. Қызметкерлерді біліктілікті арттыру курстарына жіберу, қызметкерлер арасында үйретіп оқыту семинарларын өткізу ұсынылды. Басқа медициналық ұйымдармен сұраныстар/хаттар ретінде қызметтік хаттар орындалды, аудит-мониторинг жүргізілді.

2021 жылдың қорытындысы бойынша пациенттерді қолдау және ішкі сараптама қызметінің есебі.

Өтініштерді талдау:

2021 жылы барлығы 205 өтініш тіркелді, оның ішінде:

  • ауызша өтініштер - 86 (оның ішінде 15 Qoldau 24/7 тіркелген)
  • жазбаша өтініштер-119,

Көрсетілген кезеңде жазбаша және ауызша өтініштердің төмендеуі байқалды (2020 жылы - 265). Емханаға азаматтардан қайта түскен өтініштер тіркелген. Қазақстан Республикасында жоқ «Лайт спутнигі»бойынша қайта вакцинацияланғысы келетін азамат П-дан және құжа ттауға қатысты біркелкі жүгіну де азамат Е-ден де түсті.

Негізделген өтініштер жоқ, көрсетілген кезеңде ішінара негізделген өтініштер орын алады - 5 (2,5%) тәртіптік жазалау шараларын қолдана отырып, барлық жазбаша және ауызша өтініштер талданып, әр сұрақ бойынша түсіндірме жауаптар берілді.

Өтініштер құрылымы бойынша:

  • сапасыз пациенттердің денсаулығын тексеру, емдеу бойынша - 26 (12,6%) (КДТ ересектер бөлімшесі, КДТ балалар бөлімшесі, 1, 2 терапиялық бөлімше, күндізгі стационар, мобильді бригада, әйелдер консультациясы, 4-санатты жедел жәрдем;
  • ауруханаға жатқызудан бас тарту - 0;
  • еңбекке жарамсыздық парағын беру негізділігі – 7 (3,4%)
  • науқастарды қабылдауды ұйымдастырудағы кемшіліктер – 37 (18%) (тіркеу бөлімі, рентген, вакцинация, балалар бөлімшесі, КДТ ересек (УДЗ, эндокринолог), 1,2 терапиялық бөлімше, сүзгі, әйелдер консультациясы, зертхана, басқа да МҰ шарт бойынша уақтылы ұсынбау "Orhun Medical (Орхун Медикал)" КТ қорытындысы, негізсіз ауыстыру Алгамед ультрадыбыстық зерттеуі, «Мария клиникасында» дәрігердің ұзақ уақыт болмауы, балалар жұқпалы аурулар ауруханасында тексерілуден кейінгі сұрақтар);
  • этика және деонтологияның бұзылуы - 3 (1,5%) (күндізгі стационар, 1 терапиялық бөлімше);
  • басшыларға шағымдар – 2 (1%) (зейнетақы қаражаты есебінен стоматологиялық қызмет алуға рұқсат, ДКК жұмыс қабілетінің жоқтығы туралы анықтама беру);
  • ақша қаражатын алу - 1 (0,5%) (КДО);
  • ТМККК шеңберінде дәрі-дәрмектер сатып алу-0;
  • дәр– дәрмекпен қамтамасыз ету (оның ішінде сүт қоспасы) - 5 (2,5%);
  • мемлекеттік қызмет көрсету – 0;
  • басқалары-сұраулар, вакцинация, МӘСК-ке жіберу, анықтама беру, тіркеу, санаторий-курорттық емдеу, техникалық қателіктер, Алғыс айту, материалдық қамтамасыз ету, әлеуметтік көмек, кезексіз қабылдау, санитариялық тораптардың жеткіліксіз саны басым - 124 (60,5%) екендігі жайлы.

Шағымдар мен ұсыныстарды қарау бойынша жұмысты ұйымдастыру мәселесі бойынша халық қызметтің жұмысы, медициналық қызметтердің кепілдік берілген көлемі, тегін дәрі-дәрмекпен қамтамасыз ету, мемлекеттік көрсетілетін қызметтер туралы көрнекі ақпаратпен қамтамасыз етілді, кабинеттердің нөмірлері мен атаулары, бағыт жолдары көрсетілген "Пациент маршруты" навигациясы, құрылымдық бөлімшелер туралы ақпарат орналастырылды. Ақпаратты жеңілдету және бірыңғай жинау үшін екі филиалдың 1 қабатында "Инфобокстар"орнатылды. Тұрақты режимде сайттағы ақпарат жаңартылады www.1gp.kz телефондар көрсетілген қызметтің жұмыс тәртібі, азаматтардың өтініштерін беру тәртібі, сұрақ-жауап шаблондары, бөлімшелер туралы ақпарат, өзекті жаңалықтар және емханада өткізілетін іс-шаралар туралы. Сайттағы ақпараттан басқа Facebook және Instagram парақшалары бар.

Бұған дейін халықтан өтініш беру, кері байланыс алу рәсімдерін жеңілдету үшін қабылдаудың бірнеше ықтимал нұсқалары белгіленген, атап айтқанда, әр қабатта өтініштер мен ұсыныстарды қабылдауға арналған жәшіктер орнатылған, бірақ, өкінішке орай, олар танымал емес. "Цифрлық әлемде "" Е-өтініш " қосымшасы орнатылған, ол арқылы өтініштер түседі, есепке алуды прокуратура жүргізеді, есеп прокуратураға тоқсанына 1 рет ұсынылады. Бұл қосымша 2021 жылдың желтоқсанында белсенді түрде іске қосылды. Өтінішті www.1gp.kz сайтында қалдыруға болады "Бас дәрігердің блогы"айдарында; "Қонақ" айдарында, Facebook парақшасында. Өтінішті толтыру мүмкіндігімен word форматында құжаттарды жүктеуге тікелей сілтеме бар; электрондық поштаға тікелей сілтеме бар This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. барлық қойылған сұрақтарға жауап алу үшін « Емханада сенім телефоны, Сall-орталық» орнатылған. Халықтың өтініштерін азайту және оның хабардарлығын арттыру үшін жиі қойылатын сұрақтарға жауап-сұрақтардың үлгілері әзірленіп, сайтта орналастырылды. Сайт күн сайын "Күнбе-күн"қағидаты бойынша барлық қойылған сұрақтарға жауап бере отырып қаралады.

Қызмет құрылымдық бөлімшелердің және тұтастай медициналық ұйымның қызметін бағалау мақсатында ішкі сараптама жүргізеді. Ішкі сараптама нәтижелері бойынша қызмет медициналық ұйымның басшысына медициналық көмек көрсетуді ұйымдастыру тәртібін, көрсетілетін медициналық қызметтер сапасының төмендеу жағдайларын жетілдіру және анықталған себептерді жою жөнінде ұсыныстар енгізеді.

Осылайша, қызмет отырыстарының хаттамаларына сәйкес тіркелген халықтың 10% - ында емделген жағдайлар, ана өлімі, нәресте өлімі, еңбекке қабілетті жастағы адамдардың аурулардан үйде қайтыс болуы, онкологиялық аурулардың және туберкулездің асқынған нысандары, еңбекке қабілетті жастағы адамдардың мүгедектікке алғашқы шығуы, жүктіліктің асқынуы, емхана деңгейінде басқарылатын күрделі жағдайлар бойынша материалдар қаралады. Мобильді бригадалардың қызметіне қатысты мәселелер ай сайын үйде қайтыс болғандарға талдау, КВИ-ден қайтыс болғандарға талдау, ауруханаға жатқызу кезінде штаттан тыс жағдайлар, МӘС-ке негізсіз жолдамалар жүргізіледі. Әйелдердің барлық қиын жағдайлары, ұрықтың антенатальды (пренатальды) өлімі және т.б. бір жылға бекітілген бөлімшелерді жоспарлы тексеру жоспары қосымша бар.

Қарау қорытындылары бойынша Медициналық көмекті ұйымдастыру тәртібін қамтамасыз етуге, емдеу-диагностикалық іс-шараларды жетілдіруге, бөлімшелер жұмысының сабақтастығын қамтамасыз етуге, сондай-ақ диагностика мен емдеудің нормалары мен стандарттарын, клиникалық хаттамаларын түсіндіруге бағытталған шешімдер шығарылады.

Жекелеген жағдайларда диагностика мен емдеудің клиникалық хаттамаларын түсіндіру бойынша біліктілікті арттыру курстарына жіберу, оқыту семинарларына, шағын-шеберлік сыныптарына тікелей қатысу және өткізу сияқты басқарушылық сипаттағы шешімдер шығарылады. Оқыту, психологпен жұмыс жүргізілді, басқа медициналық ұйымдарға сұраулар/хаттар орындалды, қажет болған жағдайда қосымша аудит жүргізілді, өзгерістер бойынша ұсыныстар жасалды. Осылайша, 2021 жылы мобильді бригадаларға бірнеше рет мониторинг жүргізілді, осыған байланысты медициналық құжаттаманы, емдеуді, бақылауды ресімдеуде оң динамика байқалады. Дәрілік заттардың қозғалысын есепке алу, дәріханаға мониторинг жүргізілді, анықталған ескертулер бойынша бұзушылықтар жойылды, дәріханаға қайталама мониторинг жүргізілді.

Кезеңдер бойынша зертханалық бағыттарды беруге талдау, еңбекке уақытша жарамсыздық парақтарын беруге талдау, коронавирустық инфекция кезінде медициналық бұрулардың мониторингі жүргізілді, коронавирустық инфекция бойынша жоспарланған вакцинацияның орындалмау себептеріне талдау жүргізілді.

Шаралар қабылданды:

1. диагностика мен емдеудің стандарттары мен клиникалық хаттамаларынан негізсіз ауытқумен көрінетін медициналық көмек көрсету, емдеу-диагностикалық іс-шараларды орындау тәртібінің бұзылуын жою және болдырмау жөніндегі жоспарларды әзірлеу және іске асыру жүзеге асырылды;

2. стандарттар мен хаттамалардың ауытқу себептерін нақтылау, стандарттар талаптарын түсіндіру, сондай-ақ бөлім меңгерушілері, бөлімшелердің бас мейірбикелері тарапынан шығарылған шешімдер мен ұсынымдарды бақылауды және мониторингілеуді қамтамасыз ету жүргізілді;

3. акушер-гинеколог дәрігердің, терапевт дәрігерлердің, функционалдық диагностика дәрігерлерінің, ЭКГ мейіргерлерінің біліктілігін арттыру түрінде қосымша оқыту ұсынылды;

4. қызметті талдау қорытындысы бойынша тәртіптік жазалау шаралары, жан басына шаққандағы нормативтің ынталандырушы компонентінің (бұдан әрі - ЖБНЫК) балдарын алу ұсынылды. Дәрігерлік және орта медициналық қызметкерлерге қатысты "қатаң сөгіс" түрінде - 1 дәрігерге, "сөгіс" түрінде - 8 дәрігерге, 1 мейіргерге, "ескерту" түрінде - 9 дәрігерге, 7 мейіргерге тәртіптік жазалау шаралары қабылданды. Бөлімше меңгерушілерінен ЖБНЫК алу 3 жағдайда, дәрігерлерден 20 жағдайда;

5. абсолютті және салыстырмалы қарсы көрсетілімдері бар ФЖӘ (фертильді жасындағы әйелдер) тізімдері қайта қаралды, одан кейін АЖБ бұталарындағы 1, 2 терапиялық бөлімше меңгерушілері баяндама жасады;

6. нәтижелерді талдамалық бағалауды жүргізе отырып және ДСДРО-ға ұсына отырып, тіркеу бөлімі, бөлімшелер деңгейінде пациенттерге сауалнама жүргізілді. Сондай-ақ этикалық нормалар бойынша медициналық персоналға сауалнама жүргізу. Халық тарапынан 2021 жылға арналған өтініштерге (шағымдарға) жол бермеу бойынша бекітілген іс-шаралар жоспарына сәйкес когнитивті бұрмалауға, кәсіби деформацияға неғұрлым бейім медицина қызметкерлерін анықтау бойынша психологтарға тапсырма айқындалды. Психологтар сауалнама жүргізді, кәсіби деформацияға ұшыраған қызметкерлер анықталды, олармен кемшіліктерді жою жұмыстары жүргізілді. Түзету жұмыстарына ұшыраған қызметкерлердің тізімі этикалық нормаларға байланысты жарияланбайды.

Ішкі көрсеткіштер

2023 жылдың 3 айындағы ішкі индикаторлар.


2022 жылдың 12 айының қорытындысы бойынша құрылымдық бөлімшелердің ішкі индикаторларын бағалау.


2022 жылдың 3 айының қорытындысы бойынша құрылымдық бөлімшелердің ішкі индикаторларын бағалау.


2022 жылдың 6 айының қорытындысы бойынша құрылымдық бөлімшелердің ішкі индикаторларын бағалау.

Яндекс.Метрика
Городская поликлиника №1 г. Алматы
Сайт разработан в компании AlmaWeb